pomniejsz powiększ

PUP w Słubicach

INFORMACJE PODSTAWOWE


INFORMACJA DLA BEZROBOTNYCH


INFORMACJA DLA PRACODAWCÓW


ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


FUNDUSZE EUROPEJSKIE


WSPÓŁPRACA Z NIEMCAMI


DOKUMENTY DO POBRANIA


Kalendarium

Albiny
Sebastiana

16

grudzien

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30 31     

BIP

Ogłoszenie o zamówieniu (16.12.2025r.) - Usługi pocztowe

wtorek, 16.12.2025 13:36

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym zgodnie z regulaminem zamówień publicznych w trybie postepowania ograniczonego nr ZP/57/2025.

 Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w roku 2026 dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy Prawo pocztowe w obrocie krajowym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. Nr 366 ze zm.).”

Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:

1) Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:

a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym,

b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym,

c) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,

d) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym.

e) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym.

2) Przez Wykonawcę - operatora pocztowego rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2025 r., poz. 1480 ze zm.).

3) nadanie przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy.

4) Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r, poz.1026 ze zm.),

5) nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dot. odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśni je z Zamawiającym.

Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich nadania, nadanie takich przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym lub w dniu usunięcia zastrzeżeń.

6) przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą.

7) dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, przez którą przesyłka została nadana, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2025r. Nr poz.850 ze zm.), dla przesyłek listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii,

8) w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo;  w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata, (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego),

9) zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości,  w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy powiatu słubickiego tj. w miejscowości Słubice, Ośno Lubuskie, Cybinka, Górzyca, Rzepin.

10) uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą,

11) do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym,

12) wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę,

13)  zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy,

14) rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od otrzymania Zamawiającemu dokumentu płatności . Okres liczony będzie od terminu dostarczenia elektronicznej w wersji wystawionej faktury na adres e-mail: sekretariat@pupslubice.pl. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy,

15) przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu

cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym,

16) w przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego,

17) podane w formularzu cenowym złożonym wraz z ofertą ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi,

18) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto wyłącznie w przypadku, gdy nastąpi zmiana podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia oraz w przypadku korzystania z programów rabatowych (upustowych) oferowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy.

Zamawiający zobowiązuje się do:

1) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach,

2) sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą,

3) sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą.

4) Zamawiający będzie dostarczał przesyłki przygotowane do wysłania w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00 do siedziby Wykonawcy w miejscowości 69-100 Słubice.

5) Wykonawca zapewni możliwość odbioru nadanych przesyłek przez Zamawiającego dla adresatów w placówkach odbiorczych, ujętych w formularzu oferty czynnych od poniedziałku do piątku min. 6 godzin dziennie z wyłączeniem godzin w porze nocnej od 22.00 do 6.00.

Fakt nadania przesyłek przeznaczonych do wysłania Wykonawca potwierdza pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych i na zestawieniu dla przesyłek nierejestrowanych. Kopie pocztowej książki nadawczej oraz kopie zestawienia dla przesyłek nierejestrowanych są zwracane Zamawiającemu.

Szacunkowa liczba wysyłek planowanych w roku 2026 przez urząd.

 

LP.

waga przesyłki w gramach (g) oraz
jej rodzaj (format)

ilość szt. ogółem

 

Przesyłki listowe nierejestrowane 

zwykły w obrocie krajowym (ekonomiczne )

1.

Format S do 500 g.

200

2.

Format M do 1000 g.

10

 

Przesyłki listowne nierejestrowane - zwykły priorytetowy - w obrocie krajowym

1.

Format S do 500 g.

10

2.

Format M do 1000 g.

10

 

Przesyłki listowe polecone w obrocie krajowym z usługą ZPO

1.

Format S do 500 g.

200

2.

Format M do 1000 g.

50

3.

Format L do 2000 g.

5

 

Przesyłki listowe polecone priorytetowe w obrocie krajowym z usługą ZPO

1.

Format S do 500 g.

10

2.

Format M do 1000 g.

10

 

Miejsce prac: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach, ul. Mickiewicza 3, 69-100 Słubice.

CPV: 64110000-0

Termin wykonania zamówienia:.

1.Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024 poz.507)”.

 

Lp.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia  poprzez złożenie oświadczenia pod odpowiedzialnością karną w formularzu ofertowym.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień wydanych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym.

2

Zdolność techniczna lub zawodowa.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia  poprzez złożenie oświadczenia pod odpowiedzialnością karną w formularzu ofertowym.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy powiatu słubickiego województwa lubuskiego tj. w miejscowości Słubice, Ośno Lubuskie, Cybinka, Górzyca, Rzepin.

FORMAT S to przesyłki o wymiarach:

MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,

MAKSIMUM – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.

FORMAT M to przesyłki o wymiarach:

MINIMUM wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,

MAKSIMUM – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.

FORMAT L to przesyłki o wymiarach:

MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,

MAKSIMUM – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.

III. Przygotowanie oferty

Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:

- w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, bądź w formie elektronicznej opatrzonej ważnym podpisem elektronicznym na e-mail sekretariat@pupslubice.pl do dnia 19/12/2025 r. do godz.10.00;

- w sytuacji gdy oferta składania jest w formie pisemnej ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: ”ZP/57/2025, Świadczenie Usług Pocztowych”,

Nie otwierać do 19/12/2025 r. do godz. 10.00”.

- adres e-doręczeń: AE;PL-53539-39764-BWDBE-31

- skrzynkę ePUAP: /PupSlubice/SkrytkaESP

- skrzynkę elektroniczną: sekretariat@pupslubice.pl

do dnia 19.12.2025r. do godziny 10:00.

Oferty złożone po wskazanym terminie zostaną odrzucone.

IV. Kryteria oceny oferty:

100%

V. Wymagane załączniki:

1. Wypełniony formularz oferty .

2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie – załącznik nr 2.

3. Podpisaną klauzulę informacyjna RODO.

VI. Kontakt z Zamawiającym  

Osobami upoważnionymi do kontaktu ze strony Zamawiającego są:

Joanna Kos - Kierownik Działu Administracyjno-Organizacyjnego tel. (95) 7583608 e-mail organizacyjny@pupslubice.pl

Paulina Kowalska, - Inspektor, tel. 095-758-09-26 e-mail:p.kowalska@pupslubice.pl

 

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

Niniejsze zapytanie nie zobowiązuje Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach do zawarcia umowy.


 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Formularz oferty ZP.57.2025 2025-12-16 13:37:03 Ossowski Rafał
załącznik Oświadczenie sankcje Rosja -ZP.57.2025 2025-12-16 13:37:14 Ossowski Rafał

Informacje o artykule

Zredagował(a): Rafał Ossowski
Data powstania: 16.12.2025 13:36
Data ostatniej modyfikacji: 16.12.2025 13:38
Liczba wyświetleń: 6

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.
Drukuj Stworz PDF
OBSZAR DZIAŁANIA KIEROWNICTWO OGŁOSZENIA O PRACY W URZĘDZIE PODSTAWY PRAWNE DANE KONTAKTOWE OBOWIĄZUJĄCE STAWKI, KWOTY, WSKAŹNIKI RAPORTY PUP PROMOCJA USŁUG RYNKU PRACY STATYSTYKA OPRACOWANIA I ANALIZY AKTUALNOŚCI PLANY FINANSOWE PUP PROGRAM "ZA ŻYCIEM" e-URZĄD OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI Mapa serwisu