pomniejsz powiększ

PUP w Słubicach

INFORMACJE PODSTAWOWE


INFORMACJA DLA BEZROBOTNYCH


INFORMACJA DLA PRACODAWCÓW


ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


FUNDUSZE EUROPEJSKIE


WSPÓŁPRACA Z NIEMCAMI


DOKUMENTY DO POBRANIA


Kalendarium

Ireny
Irminy

18

wrzesien

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

BIP

Ogłoszenie o wyniku postępowania (16.09.2025r.) - Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych

sobota, 30.08.2025 09:16

INFORMACJA O WYNIKU

dot. postepowania przeprowadzonego zgodnie z regulaminem określającym zasady udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach o wartości mniejszej niż 130 000 zł.

Numer zamówienia: ZP/34/2025

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia Zakup wraz z dostawą trzech (3 szt.) urządzeń wielofunkcyjnych (drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie), że w wyniku przeprowadzonego postepowania wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez: ITpozytywni Sp.z.o.o. ul. Wrocławska 113/307, 58-306 Wałbrzych.

Z w/w wykonawcą zostanie nawiązany kontakt w celu realizacji dalszych kroków do realizacji zamówienia. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego:

1. Kierownik Działu OA, Joanna Kos Tel. 95-758-36-08

e-mail: sekretariat@pupslubice.pl

2 Inspektor Paulina Kowalska, Tel. 95-759-09-26


 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Rafał Ossowski
Data powstania: 30.08.2025 09:16
Data ostatniej modyfikacji: 16.09.2025 14:51
Liczba wyświetleń: 52

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.
Drukuj Stworz PDF
OBSZAR DZIAŁANIA KIEROWNICTWO OGŁOSZENIA O PRACY W URZĘDZIE PODSTAWY PRAWNE DANE KONTAKTOWE OBOWIĄZUJĄCE STAWKI, KWOTY, WSKAŹNIKI RAPORTY PUP PROMOCJA USŁUG RYNKU PRACY STATYSTYKA OPRACOWANIA I ANALIZY AKTUALNOŚCI PLANY FINANSOWE PUP PROGRAM "ZA ŻYCIEM" e-URZĄD OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI Mapa serwisu