Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zzc
poniedziałek, 14.03.2022 12:54Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zzc
Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach informuje, że przedsiębiorcy, którzy uzyskali dofinansowanie na pokrycie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników - art. 15 zzc (zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19 oraz jej skutków) mają obowiązek prowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który przyznane zostało dofinansowanie (od 1 do 3 miesięcy).
Na podstawie informacji uzyskanych z CEIDG/KRS urząd zweryfikował ww. warunek dla wnioskodawców, którzy otrzymali dofinansowanie wypłacone przez tut. urząd pomiędzy 22 kwietnia 2020r. –31 grudnia 2020 r. i rozliczył wypłacone w tym okresie dofinansowania (poza trzema wnioskami o numerach 08050/CV-19/13453996, 08050/CV-19/14380752, 08050/CV-19/17793299, które podlegają jeszcze weryfikacji). Informacja o rozliczeniu wysyłana jest indywidualnie SMSem na telefon lub mailem na adres mailowy wskazany we wniosku.
W przypadku nieprowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który zostało udzielone dofinansowanie przedsiębiorca jest zobowiązany do zwrotu środków bez odsetek, proporcjonalnie do okresu nieprowadzenia działalności gospodarczej w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.
Przypomnienie !
- przedsiębiorcy, który otrzymali dofinansowanie z PUP nie muszą składać wniosku o rozliczenie - dofinansowanie zostanie rozliczone z urzędu, jeśli działalność będzie prowadzona przez ww. okres.
Weryfikację w CEIDG/KRS przeprowadzają pracownicy PUP.
Na dzień 14 marca 2022 r. rozliczono 453 wnioski na kwotę 2 578 160,00 zł.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | Rafał Ossowski |
---|---|
Data powstania: | 14.03.2022 12:54 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 569 |
Podziel się
Komentarze (0):

