pomniejsz powiększ

PUP w Słubicach

INFORMACJE PODSTAWOWE


INFORMACJA DLA BEZROBOTNYCH


INFORMACJA DLA PRACODAWCÓW


ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


FUNDUSZE EUROPEJSKIE


WSPÓŁPRACA Z NIEMCAMI


DOKUMENTY DO POBRANIA


Kalendarium

Dominiki
Jaropełka

6

lipiec

PWŚCPSN
1    1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30 31

BIP

Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zzc

poniedziałek, 14.03.2022 12:54

Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zzc

Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach informuje, że przedsiębiorcy, którzy uzyskali dofinansowanie na pokrycie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników - art. 15 zzc (zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19 oraz jej skutków) mają obowiązek prowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który przyznane zostało dofinansowanie (od 1 do 3 miesięcy).

Na podstawie informacji uzyskanych z CEIDG/KRS urząd zweryfikował ww. warunek dla wnioskodawców, którzy otrzymali dofinansowanie wypłacone przez tut. urząd pomiędzy 22 kwietnia 2020r. –31 grudnia 2020 r. i rozliczył wypłacone w tym okresie dofinansowania (poza trzema wnioskami o numerach 08050/CV-19/13453996, 08050/CV-19/14380752, 08050/CV-19/17793299, które podlegają jeszcze weryfikacji). Informacja o rozliczeniu wysyłana jest indywidualnie SMSem na telefon lub mailem na adres mailowy wskazany we wniosku.

W przypadku nieprowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który zostało udzielone dofinansowanie przedsiębiorca jest zobowiązany do zwrotu środków bez odsetek, proporcjonalnie do okresu nieprowadzenia działalności gospodarczej w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.

Przypomnienie !

- przedsiębiorcy, który otrzymali dofinansowanie z PUP nie muszą składać wniosku o rozliczenie - dofinansowanie zostanie rozliczone z urzędu, jeśli działalność będzie prowadzona przez ww. okres.

Weryfikację w CEIDG/KRS przeprowadzają pracownicy PUP.

Na dzień 14 marca 2022 r. rozliczono 453 wnioski na kwotę 2 578 160,00 zł.


 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Rafał Ossowski
Data powstania: 14.03.2022 12:54
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 569

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.
Drukuj Stworz PDF
OBSZAR DZIAŁANIA KIEROWNICTWO OGŁOSZENIA O PRACY W URZĘDZIE PODSTAWY PRAWNE DANE KONTAKTOWE OBOWIĄZUJĄCE STAWKI, KWOTY, WSKAŹNIKI RAPORTY PUP PROMOCJA USŁUG RYNKU PRACY STATYSTYKA OPRACOWANIA I ANALIZY AKTUALNOŚCI PLANY FINANSOWE PUP PROGRAM "ZA ŻYCIEM" e-URZĄD Ochrona Danych Osobowych DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI Mapa serwisu