INFORMACJE PODSTAWOWE


INFORMACJA DLA BEZROBOTNYCH


INFORMACJA DLA PRACODAWCÓW


ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


FUNDUSZE EUROPEJSKIE


WSPÓŁPRACA Z NIEMCAMI


DOKUMENTY DO POBRANIA


Linki

Rejestracja internetowa Zgłoszenie oferty pracy -elektronicznie Usługi Elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia bip Ministerstwo Rodziny Pracy i Polityki Społecznej psz eures Strona Powiatu Słubickiego FUNDUSZE EUROPEJSKIE

Kalendarium

Ingi
Maurycego

25

październik

PWŚCPSN
1    1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30 31

Oferty Pracy
1525851694.png
OFERTY PRACY -proszę wybrać kod pocztowy 69-100 
Statystyki Graf.
1268648917.jpg
STATYSTYKI 
Kreator CV
1269006609.jpg
"Stwórz własne CV!" 

Ogłoszenie - przywrócenie wizyt w urzędzie

wtorek, 06.07.2021 10:15

Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii;

Uprzejmie informujemy, że od dnia 05 lipca 2021 . (poniedziałek) Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach przywraca bezpośrednią obsługę klientów na stanowiskach pracy, która odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu wizyty z pracownikiem merytorycznym lub na wezwanie urzędu, (wykaz telefonów ujęty w niniejszym ogłoszeniu).

Wykaz obostrzeń, nakazów jakie zostały wprowadzone w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach, mając na uwadze reżimy bezpieczeństwa sanitarnego podczas obsługi każdego  z interesantów:

1. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi i jednocześnie w pomieszczeniu na każdą osobę powinno przypadać co najmniej 4m2 z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.

2. Wprowadza się następujące zasady bezpośredniej obsługi interesantów:

-bezpośrednia obsługa klienta możliwa jest po uprzednim ustaleniu przez klienta telefonicznie lub elektronicznie celu oraz dokładnego terminu obsługi, lub w przypadku otrzymanego pisemnego wezwania,

-klientowi przed wejściem do urzędu zostaje zmierzona temperatura ciała (w przypadku temperatury pow. 37,2 st. C klient nie zostaje wpuszczony na teren urzędu)

-klient przed wejściem do urzędu powinien dokonać dokładnej dezynfekcji rąk przed udaniem się do pomieszczenia, w którym nastąpi bezpośrednia obsługa przez pracownika urzędu,

-klient który wchodzi na teren urzędu zobowiązany jest posiadać maseczkę, która przysłoni usta oraz nos na czas pobytu w urzędzie,

-odstęp podczas bezpośredniej obsługi z klientem powinien wynosić co najmniej 1,5 m a czas wizyty w urzędzie, nie powinien przekraczać 15 minut.

W sytuacji niewymagającej osobistego stawiennictwa zaleca się kontakt z klientem i odwrotnie z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej, którą klient zostawia w miejscu do tego wyznaczonym (zabezpieczona skrzynka na listy w przedsionku wewnątrz budynku).

Klient powinien przestrzegać terminu oraz godziny stawiennictwa w urzędzie, zaleca się punktualność, po to, aby zminimalizować nachodzenia na siebie wizyt kolejnych oczekujących klientów (przybycie do urzędu nie mniej niż 5 minut przed wyznaczoną godziną, przed wejściem należy nacisnąć dzwonek informując o przybyciu na wyznaczoną wizytę).

Wszelkie wizyty (nie na wezwanie), które nie wymagają złożenia własnoręcznego podpisu lub mogą zostać zrealizowane poprzez kontakt elektroniczny lub telefoniczny powinny odbywać się w sposób niebezpośredni, bez obecności fizycznej klienta w urzędzie.

Zachęcamy również do kontaktu z urzędem poprzez portal praca.gov.pl gdzie można złożyć ofertę  pracy, załatwić sprawy w zakresie cudzoziemców, rejestracji oraz wyrejestrowania oraz wysłać pismo do urzędu w sytuacji posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego (ePUAP).

Przedstawiony powyżej sposób obsługi interesantów będzie obowiązywał do odwołania.

 

Wykaz telefonów kontaktowych:

 

Zakres zadań

Numery telefonów

Tarcza antykryzysowa – mikropożyczki

 

095 758 36 08 wew. 131

Tarcza antykryzysowa – dotacje dla mikro i małych przedsiębiorców

095 758 36 08 wew. 136, 149, 163, 165

Rejestracja i wyrejestrowania, świadczenia

 

095 758 36 08 wew. 140, 142

Programy rynku pracy

095 758 36 08 wew. 131, 136, 139

Obsługa cudzoziemców

95 758 36 08 wew. 163

Krajowy Fundusz Szkoleniowy, szkolenia

95 758 36 08 wew. 130

Obsługa osób bezrobotnych, potwierdzenie gotowości do podjęcia pracy

95 758 36 08 wew. 162, 165, 130

Poradnictwo zawodowe

95 758 36 08 wew. 167, 162

Zamówienia publiczne

95 758 36 08 wew. 151

Administracja

95 758 36 08 wew. 150

Sekretariat - Centrala

95 758 36 08/09

 


 

 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Rafał Ossowski
Data powstania: 06.07.2021 10:15
Data ostatniej modyfikacji: 06.07.2021 10:16
Liczba wyświetleń: 272

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.
Drukuj Stworz PDF
OBSZAR DZIAŁANIA KIEROWNICTWO OGŁOSZENIA O PRACY W URZĘDZIE PODSTAWY PRAWNE DANE KONTAKTOWE OBOWIĄZUJĄCE STAWKI, KWOTY, WSKAŹNIKI RAPORTY PUP PROMOCJA USŁUG RYNKU PRACY STATYSTYKA OPRACOWANIA I ANALIZY AKTUALNOŚCI PROGRAM "ZA ŻYCIEM" e-URZĄD Ochrona Danych Osobowych DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI Mapa serwisu
Projekt graficzny, cms, serwer i wykonanie Wszelkie prawa zastrzeżone