pomniejsz powiększ

PUP w Słubicach

INFORMACJE PODSTAWOWE


INFORMACJA DLA BEZROBOTNYCH


INFORMACJA DLA PRACODAWCÓW


ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


FUNDUSZE EUROPEJSKIE


WSPÓŁPRACA Z NIEMCAMI


DOKUMENTY DO POBRANIA


Kalendarium

Floriana
Michała

4

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

BIP

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy (23-02-2015r)

poniedziałek, 23.02.2015 11:10

"Pośrednik Pracy -stażysta"

Lista kandydatów -aktualizacja (10.03.2015r)

WYNIK NABORU (11.03.2015r)

 Słubice, dnia  23 lutego  2015r.

OA-110-01/2015

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach ul. Piłsudskiego 19, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: pośrednik pracy- stażysta

 

Do obowiązków pracownika będzie należało w szczególności:

  1. -udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych poprzez dokonywanie analizy zarejestrowanych osób bezrobotnych i informowanie doradców klienta o potencjalnych kandydatach, którym można zaproponować pracę lub miejsce aktywizacji zawodowej.
  2. -upowszechnianie ofert pracy, w tym przez przekazywanie ofert pracy do internetowej bazy ofert pracy udostępnianej przez ministra właściwego do spraw pracy.
  3. -udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy.
  4. -informowaniu bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy.
  5. -udzielanie pomocy doradcom klienta w organizowaniu kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami.
  6. -współdziałanie z powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.
  7. -realizacja pośrednictwa pracy w ramach sieci EURES dla pracodawców krajowych oraz dla pracodawców z państw EOG z wyłączeniem kierowania osób na wolne miejsca pracy.
  8. -informowaniu bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
  9. -przygotowywanie bieżącego aktualnego wykazu wolnych miejsc pracy raz miejsc aktywizacji zawodowej i współpraca z doradcami klienta.
  10. -przygotowywanie pism w zakresie realizacji ofert pracy na zlecenie przełożonego.
  11. -udzielanie pomocy przy realizowaniu zadań wynikających z prawa swobodnego przepływu pracowników między państwami.
  12. -obsługa programu komputerowego "SYRIUSZ", bieżące wprowadzanie ofert pracy.
  13. -Przygotowywanie i wydawanie decyzji o utracie statusu osoby bezrobotnej.
  14. -Bieżące monitorowanie dostępności druków o udzielenie pomocy i innych wzorów dokumentów w Centrum Aktywizacji Zawodowej.
  15. -Przygotowywanie informacji na stronę internetowa oraz biuletyn informacji publicznej w zakresie pośrednictwa pracy.
  16. -Przygotowywanie wykazu pracodawców i osób, z którymi zawarto umowy w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 1 pkt 1 i 1a, ust. 1a, art. 47 ust. 1, art. 51 ust. 1–4, art. 53 ust. 1, art. 53a ust. 1, art. 56, art. 57 ust. 1, 2 i 4 i art. 59 ust. 1–3 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz podawanie ich do wiadomości publicznej przez wywieszenie ich na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu na okres 30 dni a także po zakończeniu każdego roku kalendarzowego, w terminie do dnia 31 stycznia, przygotowywanie i przekazanie właściwej powiatowej radzie rynku pracy zbiorczy wykaz pracodawców i osób, o których mowa w pkt. 16.
  17. -Kompleksowa realizacja zadania związanego z dodatkami aktywizacyjnymi, w szczególności:
  18. -przygotowywaniem druków i wniosków oraz ich aktualizacją i upowszechnieniem na stronie internetowej urzędu.
  19. -weryfikowanie pod względem formalno-merytorycznym wniosków o przyznanie dodatku aktywizacyjnego i przedkładanie ich celem rozpatrzenia upoważnionym osobom.
  20. -informowanie wnioskodawców o sposobie rozpatrzenia wniosku, konieczności jego uzupełnienia i przygotowywanie innych niezbędnych pism w zakresie rozpatrzenia wniosku.
  21. -realizacja wniosków o przyznanie dodatku aktywizacyjnego oraz ich rozliczanie.
  22. -bieżąca współpraca z komórka ds. świadczeń w zakresie przekazywania wszelkich informacji mających wpływ na wypłacenie dodatku aktywizacyjnego, jego wstrzymanie oraz utratę prawa do jego pobierania.
  23. -wprowadzanie wszelkich danych w zakresie dodatków aktywizacyjnych w system informatyczny Syriusz oraz ewidencja realizowanych spraw.

Wymagania niezbędne:

1)     posiadanie obywatelstwa polskiego,

2)    ukończone 18 lat i posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz
        korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    być niekaralnym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego

        lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)  posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,

5) posiadanie wykształcenia wyższego,

6) znajomość niżej wymienionych przepisów:

  • ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U 2015, poz. 149)
  • Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku (t.j. Dz.U. 2014, poz. 667 ),
  • Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 267),
  • sprawne i biegłe pisanie na komputerze, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,

Wymagania dodatkowe:

predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, sumienność i obowiązkowość, umiejętność pracy z ludźmi, samodzielność, umiejętność współdziałania, zaangażowanie,  umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- curriculum vitae,

- list motywacyjny,

- kwestionariusz ( dostępny w siedzibie urzędu- sekretariat),

- kserokopia dowodu osobistego,

- kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,

- oświadczenie o niekaralności ( według załączonego wzoru, w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),

-  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych ( według załączonego wzoru),

-  pełnej zdolności do czynności prawnych ( według załączonego wzoru),

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.)”,

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)      praca przy komputerze,

2)      praca w sali zlokalizowanej na parterze budynku,

3)      praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

4)      praca siedząca

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych –styczeń 2015 rok – 6,45 %

Dokumenty należy składać w postaci kserokopii (oprócz kwestionariusza, listu motywacyjnego, c.v. i oświadczeń- oryginały). W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć  w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach ul. Piłsudskiego 19, w terminie do dnia 09 marca 2015 r. do godz. 1000 ( liczy się data wpływu do Urzędu),  w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: pośrednik pracy- stażysta”.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru jest dwuetapowa. Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu  o naborze  zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 , poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r. Nr 0, poz. 1202 z późn. zm.)

 

Dokumenty nieodebrane po upływie 14 dni od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.


 

Słubice, dnia 10 marca 2015 r.

OA-110-1/2015

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
POŚREDNIK PRACY -STAŻYSTA

 

          Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada  2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, Nr 0, poz. 1202 Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach informuje, że w wyniku wstępnej selekcji do następnego etapu rekrutacji zostało zakwalifikowanych czterech kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze:

 

  Nazwisko i imię                                Miejsce zamieszkania

  1. Pani Anna Bakalarz- Gadowska       Rzepin
  2. Pani Julita Hen                               Słubice
  3. Pani Dominika Tumiłowicz              Rzepin
  4. Pani Magdalena Wróblewska          Cybinka

 

 

Jednocześnie informuję, że drugi etap naboru- rozmowa kwalifikacyjna, odbędzie się w dniu 11 marca 2015r. o godzinie 8:00. w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach.


 

Słubice, dnia 11 marca 2015 r.

OA-110-1/2015

 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE- POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA

 

          Na podstawie art. 15 ust 2 pkt  4 ustawy z dnia 21 listopada  2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, Nr 0, poz. 1202) Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru po dokonaniu selekcji aplikacji oraz po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych wybrana została Pani Dominika Tumiłowicz z Rzepina, która spełniła wymogi postawione w ogłoszeniu o naborze, ponadto wykazała się wystarczającą wiedzą wymaganą w ogłoszeniu.

 


 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Komplet dokumentów 2015-02-23 11:11:16 Ossowski Rafał

Informacje o artykule

Zredagował(a): Rafał Ossowski
Data powstania: 23.02.2015 11:10
Data ostatniej modyfikacji: 11.03.2015 13:18
Liczba wyświetleń: 1120

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.
Drukuj Stworz PDF
OBSZAR DZIAŁANIA KIEROWNICTWO OGŁOSZENIA O PRACY W URZĘDZIE PODSTAWY PRAWNE DANE KONTAKTOWE OBOWIĄZUJĄCE STAWKI, KWOTY, WSKAŹNIKI RAPORTY PUP PROMOCJA USŁUG RYNKU PRACY STATYSTYKA OPRACOWANIA I ANALIZY AKTUALNOŚCI PLANY FINANSOWE PUP PROGRAM "ZA ŻYCIEM" e-URZĄD OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI Mapa serwisu