Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zze4-rozp.
piątek, 10.06.2022 11:51Stan na 8 czerwca 2022r
Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zze4-rozp.
Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach informuje, że przedsiębiorcy, którzy uzyskali dotację z art. 15zze4 rozporządzenie roz.3 na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy i małego przedsiębiorcy posiadających przeważający rodzaj działalności oznaczony kodem PKD 56.30.Z, 93,29.A, i 93.29.Z związanych z COVID-19 mają obowiązek jej kontynuowania przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia udzielenia dotacji tj. daty wypłaty.
Na podstawie informacji uzyskanych z CEIDG/KRS urząd zweryfikował ww. warunek dla wszystkich wnioskodawców, którzy otrzymali dotację wypłaconą przez tut. urząd pomiędzy 01 stycznia 2022r. – 15 kwietnia 2022 r. i rozliczył wypłacone w tym okresie dofinansowania Informacja o rozliczeniu wysyłana jest indywidualnie SMSem na telefon lub mailem na adres mailowy wskazany we wniosku.
W przypadku nieprowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który zostało udzielone dofinansowanie przedsiębiorca jest zobowiązany do zwrotu środków bez odsetek, proporcjonalnie do okresu nieprowadzenia działalności gospodarczej w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.
Przypomnienie !
- przedsiębiorcy, który otrzymali dofinansowanie z PUP nie muszą składać wniosku o rozliczenie
- dofinansowanie zostanie rozliczone z urzędu, jeśli działalność będzie prowadzona przez ww. okres.
Weryfikację w CEIDG/KRS przeprowadzają pracownicy PUP.
Na dzień 8 czerwca 2022 r. rozliczono 2 wnioski złożone w 2022 r., które stanowią wszystkie zawarte umowy w 2022 r. na kwotę 10.000,00 zł.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | Rafał Ossowski |
---|---|
Data powstania: | 10.06.2022 11:51 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 289 |
Podziel się
Komentarze (0):

