Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zzc
piątek, 01.04.2022 12:5125.04.2022r
Informacja o rozliczeniu dofinansowania z art. 15zzc
Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach informuje, że przedsiębiorcy, którzy uzyskali dofinansowanie na pokrycie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników - art. 15 zzc (zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19 oraz jej skutków) mają obowiązek prowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który przyznane zostało dofinansowanie (od 1 do 3 miesięcy).
Na podstawie informacji uzyskanych z CEIDG/KRS urząd zweryfikował ww. warunek dla wnioskodawców, którzy otrzymali dofinansowanie wypłacone przez tut. urząd pomiędzy 01 stycznia 2021r. – 30 czerwca 2021 r. i rozliczył wypłacone w tym okresie dofinansowania Informacja o rozliczeniu wysyłana jest indywidualnie SMSem na telefon lub mailem na adres mailowy wskazany we wniosku.
W przypadku nieprowadzenia działalności gospodarczej przez okres, na który zostało udzielone dofinansowanie przedsiębiorca jest zobowiązany do zwrotu środków bez odsetek, proporcjonalnie do okresu nieprowadzenia działalności gospodarczej w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.
Przypomnienie !
- przedsiębiorcy, który otrzymali dofinansowanie z PUP nie muszą składać wniosku o rozliczenie
- dofinansowanie zostanie rozliczone z urzędu, jeśli działalność będzie prowadzona przez ww. okres.
Weryfikację w CEIDG/KRS przeprowadzają pracownicy PUP.
Na dzień 21 kwietnia 2022 r. rozliczono 71 wniosków na kwotę 427 840,00 zł.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | Rafał Ossowski |
---|---|
Data powstania: | 01.04.2022 12:51 |
Data ostatniej modyfikacji: | 25.04.2022 08:41 |
Liczba wyświetleń: | 423 |
Podziel się
Komentarze (0):

